niedziela, 9 czerwca 2013

Rozdział 2

*Katy's POV*
Co do cholery się dzieje ? Co on tu robi ? Czułam jego oddech przeszywający całe moje drżące ciało .
- Odpowiedz na moje pytanie - szepnął.
- Jakie do cholery pytanie ? - chciałam go odepchnąć, ale był z pięć razy silniejszy - puść mnie, rozumiesz ?
- A co jeśli nie ? - uśmiechnął się z wyższością.
Nie czekałam dłużej z odpowiedzią tylko z całej siły kopnęłam go w czułe miejsce. Puścił mnie i zaczął zwijać się z bólu .
- Ty suko ... zapłacisz za to - syknął .
- Pamiętaj, że nie jestem jedną z twoich dziwek i nie pozwolę tak się traktować - powiedziałam z wyższością i szybko uciekłam .
Zobaczyłam Danielle siedzącą na ławeczce i czekającą na mnie . Siadłam koło niej .
- Patrz, tam właśnie idą dwie najpopularniejsze dziewczyny w szkole. Cindy i Amelia.
Zobaczyłam dwie blondynki w kusych czerwonych sukienkach . Szły przez hol otoczone swoją bandą . Jedna z nich miała na ustach czerwoną szminkę, a jedna połyskujący błyszczyk.
Widziałam jak zbliżają się w naszą stronę .
- Oo. Jesteś nowa ? Witaj w naszych skromnych progach dziewczynko - uśmiechnęła się do mnie blondynka, której nie znam imienia . Jednak ten uśmiech nie wydawał się najprzyjemniejszy .
- Hej - odparłam - Jestem Katy .
Spojrzały się na siebie, po czym wybuchnęły śmiechem i odeszły .
- O co im chodziło ? - zdziwiłam się .
- Nie radzę ci się z nimi kolegować. One gardzą szkołą, jeśli można tak powiedzieć .. po prostu są strasznie samolubne . Kiedyś... byłam jedną z nich, ale po tym jak byłam w związku z .. - zatrzymała się .
- Z kim ? - dopytywałam się .
- Eh.. z Harrym Stylesem - gdy wymówiła jego imię moje tętno natychmiast przyspieszyło. Jak ona mogła z nim być? - Rozkochał sobie we, a gdy .... mnie .... wy-korzystał zostawił mnie jak jakąś dziwkę - w jej oczach pojawiły się łzy - tylko, że ja ... go jeszcze kocham . Nadal nie mogę o nim zapomnieć .
Nadal go kocha ? Nie może zapomnieć o takim potworze ? Z jednej strony byłam strasznie zdziwiona, że od znamy się od kilku godzin, a ona mi się zwierza. Ale byłam osobą godną zaufania i chyba to we mnie dostrzegła .
- Słuchaj Dani, on nie był ciebie wart, twojej miłości .. nie wiem kim on jest, ale jeśli tak traktuje swoje dziewczyny jest zwykłym dupkiem - przytuliłam ją .
- On jest członkiem gangu Blackmans .. tak samo jak Niall Horan, Zayn Malik, Louis Tomlinson i Liam Payne, jednego z najgorszych w tym mieście, a nawet za nim . Jest skrajnie niebezpiecznym kolesiem . W zeszłym roku krążyły plotki, że zabił Ricka Malley'a.. jednego z najgorszych przestępców w Anglii . Oczywiście mu tego nie udowodniono, ale i tak każdy wie, że był nim on .
- On zabija ? - przełknęłam głośno ślinę.
Przypomniałam sobie sytuację sprzed kilkunastu minut i jego słowa " Ty suko zapłacisz za to" .  Zaczęłam naprawdę się bać . Nie wiadomo co mógłby mi zrobić, przecież gotowy był nawet zabić.
- Zabija ? Zabijanie to jego drugie imię . Mimo, że jest najmłodszy z Blackmansów on tam rządzi.
Czasami nie wiem, jak mogę go dalej kochać.. jeśli on robi takie rzeczy . Chociaż.. przy mnie był taki miły i delikatny, a kiedy przyszli chłopacy znów mną gardził i traktował mnie jak powietrze.
- Nie możesz być zakochana w takim człowieku, który przy kolegach traktuje cię jak.. dziwkę - odparłam zirytowana jej zachowaniem .
- To nie takie proste, nie wiesz o nim wszystkiego.. ale okej, chodź już na lekcję, bo się spóźnimy - mruknęła Dani .
Co oznaczało, że nie wiem o nim wszystkiego ?

*Harry's POV*
Pierdolona dziwka tak mnie uderzyła, że nie mogłem się pozbierać. I co ona sobie myślała ? Że odpuszczę ?
Ja jestem Harry Styles i nie pozwolę się tak upokarzać przez jakąś suczkę . Zawsze dostaję co chcę i nie zamierzam jej nie posmakować .
Miałem już dosyć tej szkoły, więc postanowiłem się zerwać i iść do domu .
Napisałem sms-y do Louisa . Chwilę później przyszedł i razem wsiedliśmy do samochodu .
- I jak tam z tą dziewczynką ci idzie ? - zapytał mnie Louis, kiedy jechaliśmy .
- No nieciekawie, bo suka nie jest jak inne. Ta mi nie uległa co mnie wkurzyło .
- Musisz się nauczyć, że nie każda dziewczyna będzie ci leżeć u stóp Styles.
- Jak masz mi kurwa prawić morały, to lepiej będzie jak wysiądziesz - zdenerwowałem się .
- Spokojnie... tylko mówię . Chodzi mi o to, że nie zawsze dostaniesz co chcesz.
- Zdziwisz się jeszcze. I tak będzie moja - syknąłem .

*Katy's POV*
Na żadnej lekcji nie było Harry'ego . Kamień spadł mi z serca. Szło się domyślić, że zerwał się z lekcji . Umówiłyśmy się z Dani, Dori i Austinem  w Milkshake City o 18.00, więc miałam dwie godziny na przygotowanie. Cieszyłam się, że już pierwszego dnia się zaprzyjaźniłam . Poznała mnie jeszcze z kilkoma osobami . Jednymi z nich są jej przyjaciele czyli Dorotha Jones (Dori) i Austinem, którego znałam już wcześniej. Usiadłam na łóżku, a przed moimi oczami stanęło pytanie " W co mam się ubrać " . Otworzyłam szafę z ubraniami i wyciągnęłam z niej czarne spodenki, białą bluzkę i czarną ramoneskę . Dobrałam do tego czarne trampki .
Włosy wyprostowałam i zrobiłam sobie mocny, ciemny makijaż . Jakoś ta mroczna atmosfera tego dnia udzieliła mi się, bo na ogół nie maluję się w taki sposób . Przejrzałam się w lusterku .
- Nie wygląda źle - mruknęłam do siebie po czym się okręciłam dookoła własnej osi .
Zerknęłam na zegarek. Była już 17.50, więc wyszłam . Postanowiłam nie iść już tamtą drogą, co rano do szkoły bo bałam się, że znów natknę się na nich ..
__________________________________________________________
Jak wrażenia? Podoba się po drugim rozdziale ? :)
jeśli czytasz moje opowiadanie - skomentuj 

10 komentarzy:

  1. O jezu. Bohaterowie.... NIE WIERZĘ, ŻE PISZESZ TAKIE OPOWIADANIA! :D Skąd masz takie zdjęcia chłopaków? :) I skąd pomysł na to opowiadanie? :P
    Wszystko fajnie, tylko jest brak akapitów o i oczywiście zakładek: SPAM, BOHATEROWIE, KONTAKT i inne :)
    Zrobisz? Nie mam więcej zastrzeżeń.
    Pozdrawiam + zapraszam do nas ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wszystko wzięło się od Danger'a :D
      A zdjęcia chłopaków znalazłam na Tumblr'rze czy jakoś tam :d
      Okej dodam te zakładki :)

      Usuń
  2. superrr... mam nadzieje że szybko dodasz nn :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny... Czekam na następny :D

    OdpowiedzUsuń
  4. NASTEPNY . ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny czekam na następny <3

    OdpowiedzUsuń
  6. super blog harry już nią zarząda jakbbyła jego własnąścia lubię takie opowiadania z twoich 2 blgów ten jest chyba lepszy orgilaniejszy ale bez obrazy polece znajomym twojego bloga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, nie ma sprawy. Wiem, że ten jest lepszy . :D
      Ps. dzięki jeśli polecisz :*

      Usuń
  7. Super opowiadanie ! ♥ Już je kocham ! Te zdjęcia mnie troszkę przeraziły, ale myślę że to pomysłowe i oryginalne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zajebiste mogę byc informowana @idkmyhazzia

    OdpowiedzUsuń